Opgelet: niet elk pandtype is beschikbaar in ons patrimonium. Zie je de melding "Niet aanwezig in ons patrimonium", dan hebben wij dat pandtype momenteel nog niet in ons aanbod.
Hou er rekening mee dat dit een momentopname is en deze plaats dagelijks kan wijzigen.
(*) Kandidatennummer = inschrijvingsnummer, te vinden op je inschrijvingsbewijs (bijv. 2018.xx.xx.xxx). Geef dit nummer steeds met de puntjes in.
(**) Rijksregisternummer = te vinden op de achterzijde van je identiteitskaart en beginnend met je geboortejaar. Geef dit nummer in zonder leestekens.
Wijzigingen altijd doorgeven
Het is heel belangrijk dat je ons schriftelijk iets laat weten als je verhuist naar een ander adres. Alleen zo komt onze briefwisseling voor een actualisatie of aanbod goed bij jou terecht.
Je verwittigt ons binnen de maand, nadat je adres officieel veranderd is. Dat wil zeggen dat de wijkagent de verhuizing heeft bevestigd en je bent langs geweest op het gemeentehuis om je identiteitskaart en andere documenten te laten aanpassen.
Ook een wijziging in jouw inkomen of gezinssamenstelling geef je zo snel mogelijk door.
Huurpremie
Sta je al vier jaar of langer op de wachtlijst voor een sociale woning en huur je ondertussen een private huurwoning? Dan kan je misschien maandelijks een huurpremie krijgen.
Je moet aan een aantal voorwaarden voldoen en het bedrag van de huurpremie verschilt in elke situatie. Meer informatie lees je op de website van Wonen-Vlaanderen.
Het agentschap Wonen-Vlaanderen stuurt je automatisch een gepersonaliseerd aanvraagformulier op, als je in aanmerking komt voor de premie. Ze baseert zich daarvoor op gegevens van onze en andere huisvestingsmaatschappijen over de wachttijd en jouw inkomen. Laat ons dus zeker elke wijziging in je adres of gezinsinkomen meteen weten.